Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/1/a/1a286233-190c-4596-9079-2c5f96891368/egoman.sk/web/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6230
Cvičím, ale nechudnem | egoman.sk

Určite to poznáte. Tie kilá, ktoré sa na vaše telo nalepili po pôrode, prípadne po sviatkoch, keď ste neodolali všetkým tým zákuskom, sa držia ako kliešte. Ovísajú vám na zadku, krčia n bruchu a vy si zrazu poviete – dokelu, potrebujem schudnúť. Samozrejme, existuje veľa spôsobov, ako sa tých kíl zbaviť, lenže diéty obvykle nefungujú, takže najúčinnejšie je zmeniť životný štýl. Bežecký pás je skvelým pomocníkom pri chudnutí.Tým, že začnete cvičiť, upravíte si stravu a budete žiť aktívnejšie. Lenže čo robiť vtedy, ak ste sa aj začali hýbať, kúpili si permanentku do fitka alebo na lekcie jogy a ručička na váhe stále zostáva stáť? Asi niekde robíte chybu.

Necvičíte správne

 

Makáte takmer každý deň a na vašom tele to vôbec nevidieť? A všetka námaha vo fitku alebo pri domácom cvičení sa nikde neukazuje? Problém môže byť v nesprávnom zostavení tréningu. Možno je príliš silový a chýba mu kardio. Možno je príliš zameraný na rovnaké partie tela, čo v preklade znamená, že ak jeden deň dávate zabrať bruchu pri sklápačkách a na ten ďalší sa idete udrepovať do bezvedomia, efekt určite nebude taký, ako keď do cvičenia zapojíte celé telo.